1. آیا محصولات BOXZ اصل و با ضمانت هستند؟
بله، تمامی محصولات ارائهشده در BOXZ از برندهای معتبر و با تضمین اصالت و کیفیت ارائه میشن. ما تنها با تأمینکنندههای قابل اعتماد همکاری میکنیم با این وجود ما کالاهای اصلی رو که نیاز به تایید اصالت دارن با برچسب «اصل» مشخص کردیم.
2. چطور میتونم سفارشم رو پیگیری کنم؟
بعد از ثبت سفارش، یک کد رهگیری براتون ارسال میشه. با استفاده از این کد میتونید وضعیت سفارش خودتون رو از طریق پنل کاربری یا لینک رهگیری بررسی کنید.
3. مدت زمان ارسال سفارشها چقدره؟
سفارشها در سریعترین زمان ممکن پردازش و ارسال میشن. البته زمان تحویل به فاصله شهرها هم ارتباط داره و معمولا بین ۲ تا ۵ روز کاری زمان میبره.
4. اگه محصول دریافتی مشکل داشت، چکار کنم؟
در صورت وجود هرگونه مشکل در محصول، تا ۷ روز فرصت دارید با پشتیبانی تماس بگیرید تا فرآیند مرجوعی یا تعویض براتون انجام بشه.
5. آیا امکان پرداخت در محل وجود داره؟
فعلاً پرداخت بهصورت آنلاین انجام میشه، اما در حال بررسی راهاندازی امکان پرداخت در محل برای برخی مناطق هستیم.
6. میتونم سفارشمو کنسل کنم؟
بله، تا زمانی که سفارش شما ارسال نشده باشه، میتونید از طریق پنل کاربری یا تماس با پشتیبانی، سفارشتون رو لغو کنید.
7. آیا BOXZ فقط لوازم جانبی موبایل داره؟
در حال حاضر تمرکز ما روی لوازم جانبی باکیفیت و خاص موبایله، اما بهزودی حوزههای دیگهای رو هم به فروشگاه اضافه خواهیم کرد. منتظر سورپرایزهای جدید باشید!
8. چطور میتونم مطمئن بشم محصولی که میخرم با گوشی من سازگاره؟
در صفحه هر محصول مشخصات دقیق، مدلهای سازگار و تصاویر واضح درج شده. با این حال اگر سوالی داشتید، تیم پشتیبانی همیشه در دسترسه تا راهنماییتون کنه.
9. امکان ثبت سفارش بهصورت تلفنی یا از طریق چت وجود داره؟
فعلاً ثبت سفارش فقط از طریق وبسایت انجام میشه، ولی پشتیبانی آنلاین و تلفنی برای راهنمایی کامل در دسترس شماست.
10. آیا BOXZ جشنواره یا تخفیفهای خاص هم داره؟
بله، ما بهطور منظم کمپینهای تخفیف، فروش ویژه و جشنوارههای فصلی برگزار میکنیم. با عضویت در خبرنامه یا دنبال کردن ما در شبکههای اجتماعی، اولین نفری باشید که باخبر میشید!
11. چطور میتونم کارت هدیه یا کد تخفیف وارد کنم؟
در مرحلهی پرداخت، بخشی برای وارد کردن کد تخفیف یا کارت هدیه در نظر گرفته شده. کافیه کدتون رو اونجا وارد کنید و بعدش تخفیف اعمال میشه.
12. اگر از خرید راضی نباشم، امکان بازگردوندن محصول وجود داره؟
بله، در BOXZ رضایت شما اولویت ماست. اگه محصول سالمه اما مطابق انتظار شما نیست، تا ۷ روز فرصت دارید برای مرجوعی اقدام کنید (مشروط به رعایت شرایط بازگشت).
13. چطور میتونم اولین نفری باشم که از محصولات جدید باخبر میشم؟
با عضویت در خبرنامهی BOXZ یا دنبال کردن ما در اینستاگرام، همیشه از جدیدترین محصولات، تخفیفها و همکاریهای خاص باخبر خواهید شد.
14. آیا امکان خرید عمده یا همکاری با BOXZ وجود داره؟
بله، البته ما فعلا تمرکزمون روی خرده فروشیه ولی برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید عمده یا همکاری تجاری، لطفاً از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید. تیم ما در سریعترین زمان با شما تماس خواهد گرفت.
15. چطور میتونم حساب کاربری ایجاد کنم؟
کافیه از منوی بالای سایت روی «ورود / ثبتنام» کلیک کنید و با وارد کردن شماره موبایل یا ایمیل، در چند ثانیه عضو BOXZ بشین.
16. آیا میتونم آدرس یا اطلاعات سفارشم رو بعد از ثبت تغییر بدم؟
در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده باشه، بله. در این صورت لطفاً سریعاً با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا اطلاعات رو براتون بهروزرسانی کنیم.
17. اگر محصولی که میخواستم موجود نبود، باید چکار کنم؟
در صفحه محصول میتونید گزینه «موجود شد به من اطلاع بده» رو فعال کنید. بهمحض شارژ دوباره، از طریق پیامک یا ایمیل بهتون اطلاع میدیم.
18. BOXZ در چه حوزههایی قراره فعالیت خودش رو گسترش بده؟
فعلاً تمرکز ما روی لوازم جانبی خاص و باکیفیته، ولی بهزودی محصولات متنوعتری متناسب با سبک زندگی دیجیتال، زیبایی و هوشمندسازی در دسترس قرار میگیرن.
19. آیا محصولات BOXZ برای هدیه دادن هم مناسب هستن؟
قطعاً! بسیاری از محصولات ما در بستهبندیهای شیک و خاص ارائه میشن. خیلی از مشتریهامون BOXZ رو برای هدیه دادن انتخاب میکنن.
20. چطور میتونم نظرم رو درباره محصول ثبت کنم؟
بعد از تحویل گرفتن سفارش، از طریق پنل کاربری یا صفحه همون محصول، میتونید نظر و تجربتون رو ثبت کنید و به دیگران کمک کنید تا بهتر انتخاب کنن.
21. آیا BOXZ اپلیکیشن موبایل هم داره؟
در حال حاضر نسخه وب اپلیکیشن فعال هست، بعد از باز کردن صفحه اصلی وبسایت می تونید با کلیک روی آیکون نصب اپلیکیشن در قسمت کناری خط آدرس مرورگر اپلیکیشن BOXZ رو نصب کنید و تجربهای سریعتر و راحتتر روی گوشی داشته باشیل. البته ما توصیه می کنیم برای بهتر دیدن رنگ های اپلیکیشن با زمینه سفید، این کار رو با مرورگر اصلی گوشی (غیر از کروم) انجام بدین.
22. چطور میتونم سفارشم رو سریعتر دریافت کنم؟
در بعضی مناطق امکان ارسال سریع (همون روز یا ۲۴ ساعته) وجود داره. اگر در این مناطق باشی، گزینه مربوطه در مرحله پرداخت نمایش داده میشه.
در صورتی که پیام، نظر، انتقاد یا پیشنهادی دارید، می تونید از این قسمت اون رو برای ما ارسال کنید. ولی در صورتی که نیاز به دریافت پاسخ یا گفتگو دارید، می تونید از حباب گوشه پایین صفحه یا شبکه های اجتماعی ما به خصوص تلگرام با ما در تماس باشید.
قوچان، خ بهار، پلاك ۱۶۵، شماره ۶
(فروش حضوري نداريم؛ لطفاً مراجعه نفرماييد).
مدیریت: معتمدی
051-47230009 | 09380090011
manager@boxz.ir
